KANTINE INFORMATIE

De kantine- en schoonmaakdiensten worden door onze leden uitgevoerd, zogenoemde verenigingsdiensten. Voor deze diensten wordt een rooster opgesteld door de kantinecommissie. Onze leden moeten per jaar zes verenigingspunten behalen. Leden worden per mail uitgenodigd om hun diensten in te plannen.

Onder de button 'rooster verenigingsdiensten' kun je de planning voor de kantine- en schoonmaakdiensten inzien en kun je inschrijven. Je krijgt automatisch een herinneringsmail wanneer je je dienst moet draaien. Wel is het van belang dat wij het juiste e-mailadres hebben. Mocht je e-mailadres veranderen, verander dat dan ook in onze administratie. Dat kun je zelf onder wijzig lid gegevens.

Onder de button 'sleuteldienst' staat waar je de sleutel van de kantine kan ophalen voor je dienst. LET OP, je moet wel ingelogd zijn om die button te zien! 

Wij willen jullie alvast bedanken voor het draaien van je diensten en het behalen van de benodigde zes verenigingspunten per jaar.
In de kantine (bij de bar) ligt een map met informatie (kantine handboek) en er hangen A4-tjes met taken per verenigingsdienst. 

Mocht jouw dienst veranderen doordat een evenement van tijd verandert, laten wij dit zo snel mogelijk weten. Indien je dienst komt te vervallen in verband met het weer, doen we later in het jaar alsnog een beroep op je om een andere dienst te draaien. De leden die het voorgaande jaar niet alle diensten hebben vervuld, worden het volgende jaar gevraagd om als eerste hun diensten in te plannen.

OVERNEMEN VAN DIENSTEN
Indien je toch onverwacht niet kunt, probeer dan eerst met iemand anders te ruilen door je dienst vrij te geven. Als dat niet lukt, ga dan naar het tabblad  'overnemen diensten'. Daar staan de contactgegevens van mensen die eventueel een dienst van je kunnen overnemen. Ook hier geldt: je moet wel ingelogd zijn om die button te zien! We moeten er samen voor zorgen dat degene die een dienst draait ook geregistreerd staat. Lukt het niet met 'vrij geven' van je dienst, schroom niet en laat het ons weten door contact op te nemen Yvonne van Bezooijen, telefoonnummer 06 2266 2110).

Wanneer je verder nog vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag via kantine@tpvderijp.nl

Met vriendelijke groet,
De kantinecommissie

Tiny Verheul, inkoop
Alie Smit, coördinatie schoonmaak
Yvonne van Bezooijen, planning verenigingsdiensten